Mår illa av att besöka Haud i Suikoden V!

on

Nu när jag lagt över 80 timmar i Suikoden V och inte är färdig med spelet än så kom jag att tänka på hur illa man kan må av dålig musik i ett spel ändå. Det är just en stad i spelet som jag känner att jag måste sätta på mute för att ens kunna må bättre och då ser staden jävlig ut också så att man vill verkligen inte spendera tid alls i den, för att ni ska ens kunna förstå illa det låter så tänkte jag låta er kunna välja att få höra den:

Låten spelas i en stad som heter Haud där man egentligen inte behöver spendera mycket tid i alla fall.

3 kommentarer Lägg till din

  1. Lania skriver:

    Man kan ju verkligen fråga sig varför sån här musik ens tas med till spelen. Det är som att alla inblandade i spelet kastar ut sin goda smak ur fönstret.
    Finns en annan låt som nog kan tänkas vara värre än denna t o m. Jag tänker på Baccula Settlement i Grandia 3. Jag stängde av ljudet på TV:n varje gång jag var där.

    1. Gnoit skriver:

      Alltså Haud misstänker jag man ändå gjorde med meningen då de i spelet själva snackar om att staden skapades för konstnärer och det av Lord Barrows som hade dålig smak.
      Men den låten du länka till vill jag aldrig höra om/när jag spelar Grandia 3, tack för varningen.

Lämna en kommentar