Pärlplattor från sommaren 2012!

I somras jobbade jag i fyra veckor på ett fritids på Vikingaskolan i Lund medan Linerogården hade stängt. Under de fyra veckorna fick jag pärla mycket då barnen ville att jag skulle komma på och hjälpa dem med att pärla, blev mestadels spelmotiv då det var det jag själv ville och de tyckte om det. Här kommer lite bilder på många av dem jag gjorde själv, men många av dem fick barnen av mig.

Blev en del mer som Toad och Luigi på go-kartar och en massa svampar bland annat.

5 responses to “Pärlplattor från sommaren 2012!

    • Dessa gjorde jag på arbetstid i somras och har inte tillgång till pärlor just nu, men är sugen på att skaffa. Skaffar jag så kan jag nog göra en åt dig som du kan få gratis.

Kommentera

