Troliga ändringar i mitt spelande…

Fick ett samtal idag från Ungdomsenheten på soc som har hjälpt mig att hitta praktik innan och nu ser det ut som de har hittat något nytt som hette något jag inte kommer ihåg, men det är att man får som ett jobb någonstans men med lite lägre ingångslön än vad det brukar vara, i alla fall är det så hon sa det till mig. Jag hoppas detta är något vettigt då det finns så mycket som jag hade velat ha som man inte kan köpa när man lever på existensminimum och desutom är jag bara deppig av att sitta hemma och inte ha ett jobb.
Men vad innebär detta för spelandet? Troligen som under mina andra praktiker så blir det att man inte kommer ha lika mycket tid till att spela då man också vill göra annat. Jag vill desutom inte bara spela då jag inte njuter av spelen lika mycket som man gör när man jobbar och kan längta hem för att man vill ge sig på det där spelet igen. Så alltså kommer jag troligwn börja njuta mer av spelen igen.

Detta inlägget kanske inte hade så mycket med spel atrt göra, men skrev det då troligen också bloggen kanske drabbas igen som under de andra praktikerna.

3 kommentarer Lägg till din

  1. Jacek Jensen skriver:

    inget kan ju vara sämre än vad soc ger dig

  2. Lania skriver:

    Kul att du fått en praktikplats. 🙂 Det är en skön känsla att längta efter sina spel. I know I am. ;D

    1. Gnoit skriver:

      Känns ju extra bra och samtidigt dåligt då det snart är dags att påbörja Xenoblade Chronicles! :/
      Men blir intressant och vet mer vad det hela är på måndag när jag ska träffa dem som har hand om det hela och få veta mer om hur det kommer att gå till och var det blir. Jag hoppas i alla fall det blir på en arbetsplats där jag kommer trivas med folket då jag är öppen för all typ av arbete bara jag trivs med de andra där.

Lämna en kommentar