En ny Tee

2013-08-19 13.04.51Fick en ny tröja med posten i måndags som jag hade beställt ifrån TeeFury.com för ett tag sedan. Tröjan heter ”Itsamea Jones” och föreställer som ni kan se på bilden Mario i Indiana Jones kläder. Tyget på tröjan är i rätt bra material vilket jag blev riktigt nöjd med utöver att priset redan är rätt ok då dollarn är så låg.
Älskar TeeFurys upplägg med att de har en ny T-shirt varje dag som faller olika människor i smaken, som förra veckan handlade min vän Jacek dess två Metroid-tröjor (1) och (2) från sidan. Frakten för mig tog bara några dagar och brevbäraren fick till och med ner paketet i brevinkastet så att jag slapp hämta ut det på posten.

Kommentera

